
سیدطهحسین مدنی
رئیس اندیشکده حکمرانی هوشمندتحت نظارت و مدیریت روابط عمومی اندیشکده حکمرانی هوشمند

حمل و نفل ریلی؛ مانع بزرگ انتقال صنایع آببر به سواحل جنوب کشور
یکی از مزایای حمل و نقل ریلی بار در مقایسه با جابجایی جادهای، کاهش مصرف سوخت و در نتیجه کاهش آلودگی هواست. طبق برنامه ششم قرار بود 30 درصد از جابجایی کل بار کشور به سمت حمل و نقل ریلی برود. اما این هدف در پایان برنامه محقق نشد و از هشت درصد فراتر نرفت. در همین خصوص با محمد درویش فعال محیط زیست و سید طهحسین مدنی رئیس اندیشکده حکمرانی هوشمند گفت و گویی داشتیم که ماحصل آن در ادامه می آید:

سید طهحسین مدنی رئیس اندیشکده حکمرانی هوشمند در خصوص اهمیت انتقال صنایع سنگین به سواحل جنوبی کشور و نقش مهم راهآهن و توسعه حمل و نقل ریلی بار در عملیاتی شدن آن، گفت: انتقال صنایع به سواحل جنوبی از دو منظر آب و آلودگی مطرح است.
دیدگاه شما